Frivillige

Krigslive kan kun lade sig gøre på grund en masse dedikerede mennesker der lægger frivillige timer i projektet. Alle er frivillige, fra arrangører til tryghedsværter og generalstab. Vi har stadig plads til flere på Krigslive holdet, så hvis du har lyst til at give en hånd med og samtidig lære noget om hvordan man arrangere Krigslive, så læs mere her på siden.

Er du interesseret i at melde dig som frivillig, så send os en mail på krigslivedk@gmail.com

Opsætning og Nedpaknigs Crew

Hvad
Vi har brug for nogle stærke personer som kan hjælpe i dagene op til Krigslive, med opsætning af rekvisitter, udbedre terræn (e.g. fjerne træer og buske for at danne stier), hente ting fra lager og evt. bygge ting som skal bruges undervejs til Krigslive. Når Krigslive er færdig, skal det hele tages ned igen og køres på lager.
Opsætning og nedpaknings crew kommer til at arbejde tæt sammen med Klifforth som er ansvarlig for praktik, logistik og ting der skal bygges.

Hvornår
Før og efter scenariet. Søndag d. 25. maj til onsdag d. 28. maj + søndag d. 1. juni.
Har du kun mulighed for at deltage nogle dage, så skriv til os, så ser vi om det kan passes ind.

Hvad vi tilbyder

  • Erfaring med at klargøre store komplekse events
  • Medindflydelse på planlægning og udførsel af opgaver
  • Fuld forplejning i arbejdsdagene
  • Gratis billet til Krigslive XX (vi refundere din billet hvis du allerede har købt en)
  • Venskaber og sammenhold som en del af Krigslive crewet

Antal
Vi mangler lige nu 8 personer.
Kørekort er en fordel, men ikke et krav.

Praktisk Crew

Hvad
Der er brug for ekstra hænder til at hjælpe under Krigslive. Det kan være til forskellige typer af opgaver, men typisk af praktisk karakter, såsom at køre vand eller genstande fra A til B. Hjælpe samaritter med opstilling og at komme rundt i terræn, samt tilse sanitære forhold som indebærer bl.a. genopfyldning af toiletpapir og let rengøring. Opgaverne kan være mange og varierende, så vi har brug for folk som kan tænkte kreativt og selvstændigt.
Praktisk crew kommer til at arbejde tæt sammen med Bjørn som er ansvarlig for afviklingen af Krigslive XX og du vil få et godt indblik i hvad det vil sige at afvikle så stort et event som Krigslive.

Hvornår
Under scenariet, fra onsdag d. 28. maj om morgen til søndag d. 1. juni om morgen.
Arbejdet starter ca. kl. 08 hver morgen og vi forventer at der er mulighed for fri leg hver aften efter aftensmad.
Har du kun mulighed for at deltage nogle dage, så skriv til os, så ser vi om det kan passes ind.

Hvad vi tilbyder

  • Erfaring med at afvikle store komplekse events
  • Medindflydelse på planlægning og udførsel af opgaver
  • Fuld forplejning
  • Krigslive crew t-shirt
  • Venskaber og sammenhold som en del af Krigslive crewet

Antal
Vi mangler lige nu 4 personer.
Kørekort er en fordel, men ikke et krav.

Party Crew

Hvad
Man kan ikke sige Krigslive uden at sige kick ass efterfest, og vi har brug for folk der vil hjælpe med at planlægge og afvikle den fedeste efterfest til Krigslive XX! Skal det være en temafest, skal vi have live optrædener, skal vi holde en dance battle? Og hvordan planlægger og afvikler man egentlig en sindssyg fest for 800 mennesker midt ude i ingenting? Alt det kan du være med til at snakke om og planlægge i vores party crew!
Inden Krigslive vil vi holde onlinemøder hvor vi udvikler og planlægger festen. Til scenariet består arbejdet i, om lørdagen at sætte op til efterfesten og at afvikle den, og så skal der pakkes ned og ryddes op.
Party crew arbejder sammen med Ilja, der er ansvarlig for efterfesten til Krigslive XX.

Hvornår
Onlinemøder i månederne op til scenariet. Afvikling primært lørdag aften.

Hvad vi tilbyder

  • Erfaring med at planlægge og afvikle en stor fest midt i ingenting
  • Medindflydelse på planlægning og udførsel af opgaver
  • Venskaber og sammenhold som en del af Krigslive crewet

Antal
Vi mangler lige nu 2-4 personer.
Kørekort er en fordel, men ikke et krav.

Scroll to Top
Krigslive XX